.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
منتظر تحقق وعده های آقای وزیر؛
لغو ابلاغ مديران متخلف در امر استخدام معلمان
در حالی وزیر آموزش و پرورش صحبت از لغو مدیران متخلف در امر استخدام معلمان را بیان کرد که استان مازندران بیشترین تخلفات را در اجرای آزمون استخدامی معلمان داشته است. حال باید منتظر ماند تا ...
لغو ابلاغ مديران متخلف در امر استخدام معلمان

وزير آموزش و پرورش تأكيد كرد: اگر حتي 6 ماه ديگر به اين جمع‌بندي برسم كه مديري در امر استخدام معلمان جديد خلافي را مرتكب شده است ابلاغ آن را لغو مي‌كنم و در روزنامه‌ها به چاپ مي‌رسانم.

حميدرضا حاجي‌بابايي پيش از ظهر امروز در جمع معلمان جديد‌الاستخدام استان مازندران در مصلي شهرستان ساري بيان داشت: اگر 6 ماه ديگر به اين جمع‌بندي برسم كه كسي غير حق وارد مجموعه آموزش و پرورش شده است عذرش را مي‌خواهم.
وي افزود: اگر 6 ماه بعد هم ثابت شود كه حق كسي در امر استخدام ضايع شده است حقش را خواهم داد.
وزير آموزش و پرورش خاطر نشان كرد: اگر مديري هم در امر استخدام معلمان جديد تخلفي را مرتكب شده است ابلاغ آن مدير را لغو و در روزنامه‌ها چاپ مي‌كنم.
حاجي‌بابايي با اشاره به اينكه با مشورت از بزرگان به مجموعه آموزش و پرورش كشور ورود پيدا كردم، يادآور شد: براي قبول مسئوليت در وزارت آموزش و پرورش از پدرم مشورت گرفتم و تفعلي هم به حافظ شيرازي زدم.
حاجي بابايي با اشاره به اينكه كارم را با نگاه تبعيت از رهنمودهاي رهبري آغاز كردم؛ تحول بنيادين در آموزش و پرورش را يكي از دستورات و رهنمودهاي اكيد مقام معظم رهبري عنوان كرد.
وي با تأكيد بر اينكه تحول در آموزش و پرورش كاري بسيار مشكل و سخت است، تصريح كرد: در سال 1367 دولت تحول بنيادين در آموزش و پرورش را به تصويب رساند كه فقط در حد چاپ يك كتاب بود.
وي اضافه كرد: كار به جايي رسيد كه مقام معظم رهبري با گلايه‌ها مطالبات خود را در اين زمينه ارائه فرمودند.
وزير آموزش و پرورش از مشورت 500 پژوهشگر كشور براي سند تحول بنيادين آموزش و پرورش خبر داد و گفت : به اين 500 پژوهشگر تأكيد كرديم كه قانون اساسي آموزش و پرورش بايد نوشته شود.
وي با اعلام اينكه در آينده نزديك قانون اساسي آموزش و پرورش و سند ملي آن آماده مي‌شود، اظهار داشت: امروز سند ملي آموزش و پرورش در حال نهايي شدن است.
حاجي بابايي با اعلام اينكه در اين سند 40 موضوع مهم در نظام تعليم و تربيت مورد مطالعه و بررسي قرار گرفته است، اضافه كرد: برخي از اين موضوعات اجرا شده است و برخي نيز در حال اجرا.
وي يكي از اين موضوعات مهم را سند ملي آموزش و پرورش اعلام كرد و گفت: در اين سند برنامه‌ درس ملي كه شيوه تدريس اول ابتدايي تا متوسطه است گنجانده شد.
وزير آموزش و پرورش با اعلام اينكه برنامه درس ملي با حضور علما و بزرگان در حال آماده شدن است، تصريح كرد: يكي از موضوعات مهم تحول بنيادين در آموزش و پرورش بيمه طلايي فرهنگيان است كه در طول تاريخ سابقه نداشته به طوري كه براي اجراي اين طرح يك ريال افزايش منابع نداشتيم.
وي اضافه كرد: معلم و نيروي انساني، رشد علمي، كيفي كردن نيروي انساني و ايجاد فوندانسيون قوي در آموزش و پرورش نيز از مهمترين موضوعات تحول بنيادين در آموزش و پرورش است.
وي يادآور شد: در 70 هزار مدرسه كشور فقط 10 هزار معلم ورزش مشغول تدريس بودند كه اين آمار در حال حاضر با استخدام جديد به 22 هزار معلم ورزش رسيده است.
حاجي‌بابايي با اعلام اينكه بايد به رهنمود مهم رهبري مبني بر تهذيب، تحصيل و ورزش جامع عمل بپوشانيم خاطر نشان كرد: اگر مي‌خواهيم قدرتمندانه در دنيا حضور داشته باشيم بايد به ورزش توجه ويژه كنيم.
حاجي بابايي از در حال ساخت بودن 4 هزار سالن ورزشي در كشور خبر داد و يادآور شد: با هدف توجه به ورزش در مدارس، از سال جاري ورزش شنا در مقطع ابتدايي اجباري شده است و به همين منظور يك هزار و 400 استخر شنا در حال ساخت است.
وي با اعلام حضور 12 هزار مشاور در كل وزارتخانه آموزش و پرورش گفت: در استخدام جديد 10 هزار مشاور به اين تعداد اضافه شده است.
حاجي بابايي دهه آينده نظام آموزش و پرورش را دهه دوره ابتدايي ناميد و تصريح كرد: گرانبهاترين نيروي انساني در استخدام جديد وارد آموزش و پرورش شدند.
به گزارش فارس، وي با تأكيد بر اينكه به هيچ عنوان معلمي را با وزارت عوض نمي‌كنم ،اظهار داشت: استخدام 40 هزار معلم را براي افتخار دنيا و آخرت خود كافي مي‌دانم.
وزير آموزش و پرورش، استخدامي‌هاي جديد با احتساب نيروهاي شركتي و خدماتي در مجموع مدارس را 100 هزار نفر اعلام كرد و افزود: با افتخار اعلام مي‌كنيم كه 100 هزار شغل مطمئن نصيب آموزش و پرورش شده است.
وي اضافه كرد: تا معلم در قله نباشد دانش‌آموز را نيز نمي‌توان به قله رساند.
وي با اعلام اينكه با افتخار اعلام مي‌كنم از اين 40 هزار نفر يك نفر هم با سفارش من وارد آموزش و پرورش نشده است، تصريح كرد: اگر 6 ماه ديگر به جمع‌بندي برسم كه كسي غير حق وارد مجموعه و نظام تعليم و تربيت شده است عذرش را مي‌خواهم.
وزير آموزش و پرورش با اعلام اينكه در اين آزمون 630 هزار نفر شركت كردند، بيان داشت: در مرحله دوم 105 هزار نفر انتخاب شدند كه از اين تعداد 25 هزار نفر مداركشان كامل نبود.
حاجي بابايي يادآور شد: براي استخراج 40 هزار معلم جديد پرونده 80 هزار نفر مورد بررسي قرار گرفت.
وي با اعلام اينكه 25درصد از استخدامي‌ها را خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران تشكيل داده‌اند، اعلام كرد: 5 درصد از سهميه استخدامي‌ متعلق به خود ايثارگران بوده است.
وزير آموزش و پرورش با اشاره به اينكه 450 رديف جديد استخدامي به مازندران اضافه شده است، گفت: اين تعداد در كل كشور بي سابقه بوده است.
در پايان اين مراسم حكم استخدامي چند نفر از معلمان جديد‌الاستخدام به صورت نمادين با حضور نمايندگان مجلس و وزير آموزش و پرورش، تقديم معلمان شد.

حال باید دید نمایندگانی که امروز در این جلسه سخنرانی کردند و با حضور خود شائبه های بسیاری را در اذهان عمومی ایجاد کردند چگونه می توانند حق شهروندانی را که در این آزمون به دلایل مختلف متضرر شدند ادا کنند. آیا نمایندگان مازندران هم دارای لیست های سفارشی برای استخدام بودند؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مهر 1389
اقاي وزير اولين كسي كه مشكل داره جناب فياضي اگر آقاي فياضي در كارش مشكل نداشت چرا سايت شمال نيوز اين مه افشاگري كرد چرا جواب نداد ودر هيچ رسانه اي از خودش دفاع نكرد. آموزش وپرورش خوب شد فقط وفقط براي معلمان در ارتقاي كيفي براي دانش آموزان وتعليم تربيت گامي برنداشت.
چرا فياضي جواب نداد آقاي فياضي جواب بده وبگو سايت شمال نيوز دروغ مي گويد از خودت دفاع كن فياضي جناب استاندار شما كي ميدانيد آقاي وزير فياضي بايد حكم مديريتش لغو شود اين تنها خواسته كساني است كه حقشان تضعيع شد
نا شناس 8 مهر 1389
کجای کارید من در شهرم به عینه می بینم دختر خانم آقای (ع-ع) رئیس دفتر نماینده شهرمان آقای (ش) معاون اجرائی شده است از آقای وزیر می خواهم اگه راست میگه با همین مورد برخورد کنه بقیه پیشکشش
اهورا 8 مهر 1389
اوه!!!!!6ماه دیگه؟مگه قراره آقاتااون موقع بمانند؟کارشماوآقایان تمام شدآمدیدافرادی راکه قراربوداستخدام کنیدکردید!!ای کاش به معلمی که امروزدرجلو چشمان نمایندگان محترم که با سلام وصلوات درعبارات زر ورق به همدیگر تعارف می کردنداعتراض معلمی که با فریادش پس ازسی سال کارمعلمی توسط عوامل آقای فیاضی دربهت وناباوری وچشمان ناظران جمعیت انبوه!بامشت ولگداوراازسالن بیرون کردند؟؟همین یک کارآقای فیاضی برای بی کفایتی اش کفاف می کند!براستی آقای وزیرآن معلم چه می خواست؟جزضایع شدن حق فرزندش رابشمامی خواست تذکربدهدکه آقای فیاضی چنین کرد؟؟این چه تدبیری است که بابی تدبیری فضای معنوی معلمان رابه یغمامیبرند؟....
tika 8 مهر 1389
عوضش افطار همه رو دعوت کردبشکنه دستی که نمک نداره
محبوبه از ساری 9 مهر 1389
سلام عوض این کار به نماینده ها امتیاز می دهد اون موقع کسی با وزیر کاری نداره
نا شناس 9 مهر 1389
تنگ نظری در آرزوی تخریب دیگران برای رشد خودش بود . در این نظریه ها که متاسفانه بدون در نظر گردن آبروی مومن به رویت دوست ودشمن مسی گذارید منتظر عواقب دنیوی حتی مرگ فرزندان و بیماری لاعلاج باشید . من هم مخالفم اما راهش نوشتن مقاله است نه انعکاس عقده های واپس زده عده ای .
نا شناس 9 مهر 1389
مدیر محترم شمال نیوز راسته که تا حالا از فیاضی باج می گرفتید هرکسی را خواستید استخدام کردید اما حالا که به آموزش و پرورش نیازی ندارید هر ادعایی را مطرح می کنید . پیشنهاد می کنیم به سراغ روسای آموزش و پرورش بروید اونها می توانند به شما باج بدهند
محفوظ 10 مهر 1389
فقط دروغ -فقط تبليغات-آقاي وزير حق خانواده هاي شهدا وجانبازان هم اين نيست -والله نه خدا ازتوراضي است نه خلق خدا- سفره هاي افطار ماه رمضان را جايگاهي براي تبليغات خودت قراردادي-ماكه تورا به خدا واگذار كرديم.
نا شناس 11 مهر 1389
شمال نيوز تورو خدا يك ايميل بذار من مدارك تقلبو برات ايميل كنم تا نمايش بدي اينقدر هارت و پورت نكنند
نا شناس 11 مهر 1389
شمال نيوز خواهش مي كنم بگو از بين نمايندگان كي اونجا بوده تا پتشو بريزم رو آب
نا شناس 11 مهر 1389
شما كاري كرديد كه كسي دسترسي به مدركي نداره كه خودشو با كس ديگه مقايسه كنه ببينه استحقاقشو داشته يا نه ما چند بار برگه اعتراض نوشتيم و گفتيم ليست قبول شده ها و نشده ها با نمراتشونو منتشر كنيد ولي نكرديد اين بذر ترديد الان نهالي شده كه انشالله در آينده از چوبش تابوتي براي مسئولين آموزش و پرورش خواهيم ساخت بياييد با تدبير و صداقت اين نهال را از ريشه بخشكانيد چون در اسلام هست كه ظالم و مظلوم را در قيامت به يك اندازه مواخذه مي كنند پس من اگر مسلمانم از پا نخواهم نشست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.